25 augusti.

Lördag.
 
Jag hämtade min lilla trollunge sen åkte vi en sväng till Johanna så Saga fick springa av sig med Alva ute i det underbara vädret, haha.
Sen åkte vi hem och hade tacos mys och lite tv mys.
Lill tjejen somnade på ca 5 minuter så det var en trött dam.
Simba börjar nog älska sin matte ordentligt nu, haha!
 
 
 
Söndag.
 
Vart som sagt en tripp till Borensberg för att fira min lilla pappa som fyller år på tisdag.
Saga fick välja en blomma till honom , kan ni gissa vilken färg en prinsesstokig 4 åring valde? Japp, rosa. ;)
Saga sprang mest runt och lekte med Alva&Mollan men ändå somna hon inte lika lätt idag. :/
 
Vad skulle jag va för gudmor om jag inte skämde bort henne?;)
En ny prinsess handduk, nya stövlar&en ny tunnika vart det. ^^
 
Jag älskar dig så mycket att det gör ont i mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0