24 augusti.

Saga sitter i badet och jag ligger och kollar på barnprogram. Haha, så himla bra program. Ironi.
Det är 5 timmar kvar tills pappa kommer och hämtar oss, så vad fasen ska man göra tills dess?
Solen skinner ju faktiskt än så länge så kanske hinner gå ut till lekparken med Saga, risken är ju att det börja ösa ner som det gjort hela en här veckan. Det har vart fint väder tills jag gått ut, skit väder. :(
 
Saga fick välja vad hon skulle ha på sig, som vanligt vart det en rosa klänning. ;)
Idag ska jag komma ihåg systemkameran så jag kan få ett par riktigt fina kort på barnen!
Risken är ganska stor att jag glömmer bort den som vanligt, haha.
 
Nu ropar Saga att hon vill gå upp ur badet så dags att gå. ^^
 
Saga i våras.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas fisunge, ha så kul <3

2014-08-24 @ 11:05:01
Postat av: Anonym

Mammas fisunge, ha så kul <3

Svar: ❤ ❤ ❤
Karolina.

2014-08-24 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0