18 augusti.

Ibland hatar jag att va tjej. Har tant röd på besök och jag liggr helt död i soffan för jag har så ont i magen. :(
Och enda sitt/ligg ställning som hjälper får min rumpa att somna, haha. Så det är att välja mellan pest eller kolera.
 
Usch, det är val snart och jag vet inte vad jag ska rösta på. Dock ska moderaterna bort. Fan vad dom är dåliga!
Tycker politik är bara skit och förbannat tråkigt.
Jag håller på att somna just nu så känner att jag måst byta samtalsämne.
 
Frågan är ju vad jag ska skriva...Hmm.
Min bh gick sönder och skar upp mitt bröst. :( 
Och inte fan kan jag bara gå in på HM och köpa en ny. Utan jag måste leta upp en sida som har stora kupstorlekar och vänta 100 år på att den ska  levereas.
 
 
 
Jag önskar du kunde förstå! Snälla, förstå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på vad bhn gjorde? Hmm så lång tid kan det väl inte ta. Hur stor storlek pratar du om :O

2014-08-19 @ 10:36:24
Postat av: Anonym

Bild på vad bhn gjorde? Hmm så lång tid kan det väl inte ta. Hur stor storlek pratar du om :O

2014-08-19 @ 10:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0