17 augusti.

I början av sommaren träffade Isabelle och jag 2 grabbar vid namn Dennis och Jacob. ;)
Vi har hängt ihop mycket under sommaren men nu är sommaren över och det kommer kännas jätte konstig.
Jag hoppas vi fortfarande kommer ses, dock inte lika ofta. :( Men gud så kul vi har haft, tack för den här underbara sommaren mina gullungar!

I fredags gick vi ut alla 4 , ett avslut på sommaren kan man säga. ;)
Va som vanligt awesome och jag var hemma vid 7, haha. Så det ska va liksom.
 
Tack för den här sommaren, jag hoppas nästa sommar blir lika grym! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bellis

Jag älskar dig. ❤
Ett avslut på sommaren sker sista MK, då jääävlar kakko.. då är det verkligen klackarna i taket! Tack för allt du gör för mig.

Svar: Och jag älskar dig ❤ Haha, hur ska min kropp orka? ;) Tack själv, snuffi!
Karolina.

2014-08-17 @ 22:26:20
Postat av: Yabbe

Det har varit superkul att lära känna er :) 2 toppentjejer verkligen! Hoppas man träffar er många gånger fler! :D Ni har verkligen bidragit till en roligare sommar!

Svar: Ja, det hoppas jag med! Har vart den roligaste sommaren på länge. :DVi alla får gå ut och äta någon dag som vi skulle gjort en annan gång ;)
Karolina.

2014-08-18 @ 09:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0