17 augusti.

Fy satan.Skulle ta upp en tröja och då går nageln av.
Den smärtan alltså, jag som sparat så länge så går den jäveln av. :(
 
 
 
Bakis häng på lördagen med Isabelle&&Ninja. ^^
Flötade sten hårt, tror jag fortfarande är mätt. Haha.
Sen vart det häng med Fredrik. :)
 
 
Måste ju bara säga att jag har världens snällaste föräldrar!
Fick en ny tv bänk, dammsugare&matta. Tack♥
 
Gick dock inte så himla bra för mig att skruva ihop den, haha.
Gav upp 100 gånger men envis som jag är forsatte jag att försöka,
tillslut kallade jag på förstärkning vid namn Fredrik, haha.
Niklas kom även för att hämta kläder så fick dubbel så mycket hjälp. Haha ;)

Jag gav upp, haha.
Simba försökte hjälpa matte. ^^
Så nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0