15 augusti.

Var och träffade min guddotter och en av mina bästa vänner igår. Haha, vi har alltid så galet kul tillsammans och vi får alltid skratta åt Sagas sjukt roliga saker hon säger. Men igår tog det priset alltså. Vi skratta så vi tjöt.
För att göra saken värre så satt vi på Milano , en pizzeria.
 
Saga:
- Jag vill att du ska få en bebis som är en flicka.
Jag:
-Men vem ska bli pappan då?
Saga:
- *****
Jag:
- hahaha, jaså?
Linda:
- inte han då? (Pekar på en anställd).
Saga:
-Jo. Du ska bli pappa till hennes bebis!
Men gå till henne då!
 
Hahahaha, vi dog. Jag känner inte ens människan hon skrek till. Men det var roligt.
Hon är så himla rolig när hon har sina stunder. För er som inte vet är Saga 4 år.
 
Vart lite bildbomb Sagas rum.^^
 
 
 
En annan gång när jag var där plågade dom mig istället. Haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0