13 augusti.

Jag börjar bli vädigt förvirrad angående skolan.
Enligt papperna ska jag börja på onsdag, men en blivande klasskamrat ringde och då sa dom att det är på onsdag.
Och Linda som börjar sista terminen på samma ubildning ringde och då sa dom samma sak.
Får förhoppningsvis pappret imorgon så jag vet, haha. Annars måste jag ringa, så jag inte åker dit på måndag spå börjar vi på onsdag och tvärtom. Komplicerat komplicerat. ^^
 
 
Att bli singel är aldrig enkelt, men det är ännu mr komplicerat om man bor ihop.
Fördela möbler, hitta ny lägenhet o.s.v
Jag får dock bo kvar i dn här lägenheten sålänge och dom flesta möblerna är mina.
Men det kunde ju vart enklare. :/
Livet är dock aldrig enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0