12 augusti.

Familj.
För mig har alltid familjen vart viktigast. Jag har alltid älskat att umgås med mina systrar och har alltid uppskattat att ha så många systarr. Jag är van vid en stor familj och vill ha en egen stor familj.
Det svåra är ju att hitta någon som känner samma sak, haha.
Dock bor 2 systrar långt ifrån mig(Nykvarn&Ankarsrum) och det är faktiskt väldigt påfrestande.
Speciellt när Natta var min bästa vän när hon flytta och nu träffar jag henne aldrig. Har jag tur blir det 1 gång om året. :(
Jag saknar dig varje dag.
Mina 2 systerbarn som bor i Nykvarn känner jag inte(16&9 år), jag träffar inte dom tillräckligt ofta för att kunna lära känna dom. Alva & Molly träffar jag så ofta att jag vet vad för saker dom gillar( nytt varje vecka typ, haha).
Sen har vi Greta(Kornelia), min "lilla" systerdotter som jag bodde med i ca 11 år som vart min syster istället.
Vi skapade ett band. När vi är tillsammans är allt roligt även det som inte är roligt.
Annette, min lilla puff. Du galna människa, vad mycket konstiga saker vi sagt&gjort under åren.
Haha, går inte att ha tråkigt med dig.
Johanna,jag har alltid sett upp till dig. Önskat att jag var lika framåt och trevlig som du. Önskat att jag har din galna fantasi.
Matilda&Therese, vi umgås inte så mycket vilket är sorligt då vi faktiskt är systrar.
Ovasett vad så älskar jag er alla! ♥
 
 
 
Mamma och pappa.
Skulle jag skriva alla gånger ni ställt upp för mig skulle inte all världens papper räcka till.
Jag uppskattar verkligen att ni alltid finns för mig när jag behöver det.
Och jag tänker alltid ställa upp för er. ♥
 
Niklas och jag är dock inte tillsammans längre så ignorera att vi håller hand.
Men kommer alltid att bry mig om dig.
 
 
 
 
Sen har vi folket som jag inte delar blod med men som är lika mycket min familj för det.
Jag älskar er till tusen och hoppas aldrig jag mister er ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och jag älskar dig <3

Svar:
Karolina.

2014-08-12 @ 20:26:44
Postat av: Anonym

Va gullig du är Karro ♡ vi är båda lite crazy, hehe ;)
Älskar dig gumman ♥

Svar:
Du har glömt att skriva namn, men jag antar att det är Nettan?;)
Karolina.

2014-08-13 @ 00:15:01
Postat av: bellis

Mig blir du då aldrig av med. Jag kommer alltid finnas för dig och hos dig. Jag älskar dig❤

Svar: Det vill jag inte heller, gumman ❤ Och jag älskar dig!
Karolina.

2014-08-13 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0