11 augusti.

Min kära lilla Isabelle , vad jag är glad att du finns i mitt liv.
Vad mycket galet vi har vart med om. Hur man vet att vår vänskap är äkta är att tiden.
Spelar ingen roll hur lång tid vi är ifrån varandra så är det alltid likadant när vi träffas igen, allmänt galet♥
Du håller upp mitt huvuvd när jag är ledsen och jag kommer alltid hålla upp ditt.
6 års vänskap är vi uppe i nu och längre ska det bli, min lilla tant. 
Egentligen vill jag bara säga jag älskar dig, Bellis ♥
 
2008.
2009.
 
2010.
2011.
 2014.
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ååh, mitt älskade hjärta! Jag blir aldelles tårögd när jag läser detta❤
Kan inget annat än att hålla med dig!! Du betyder så sjukt mycket för mig. Du&jag föralltid, bästavän. Jag älskar dig❤

Svar: Jag älskar dig med ❤
Karolina.

2014-08-12 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0