18 maj.

Sitter och kollar på eurovison. Och nu kommmmmmer Rooooobin! Han är min favorit, inte bara för att han är svensk  utan för han är fantastisk!
Nu kommer jag pausa lite för att lyssna på honom.
 
 
ÅÅÅH,  han är så kanon tycker jag. Fina killen.
 
Idag då? Skulle egentligen åkt till en strand med syster och familj. Men det regna ju så dom kom hit istället.
Johanna hade med sig en mumsig paj. Det gillades.
Det sprack upp lite så jag och Johanna gick ut med Mollan&Alva, gick runt till olika lekparker tillslut hamna vi i skolans lekpark.Tilllslut vart det ap varmt, kunde vart så hela dagen som det var igår. Dock jobbade jag till tre så jag fick bara njuta av den sena solen men bättre än inget!
Tänkte lägga upp lite bilder från mobilen men det tar jag i nästa inlägg så det inte så kladdigt.
 Men det blir nog imorgon.
 
 
Nu kom Danmark upp, hon ska tydligen va en favorit, jag hör den för första gången nu så vi får se vad jag tycker,
Klänningen va fin, men det där med att va barfota förstår jag inte. Jag skulle välja dom snyggaste skorna jag sett om jag skulle va med. Haha.
Nja, det finns ju bättre om jag säger så. Den var inte sämst iaf, det var nog opera mannen som lät som en kvinna! Haha, stackarn.
 
Island skulle valt engelska istället då skulle jag nog gillat låten bättre.
Ungern va ganska fin fast jag inte fatta ett skit, hehe.
Men Sverige är min favorit. Sverige♥ - Robin♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0