12 juni.

2 år tillsammans!

2 galna år med mycket motgångar men också medgångar. Bra tider men också dåliga.
Fy fan vad du är galet fin. Kan inte låta bli att le när jag ser bilder på dig. 
Första gången jag såg dig kunde jag inte låta bli att tänka på dig, jag hade inte ens pratat med dig, men du verkade så speciell, så underbar. Och titta , det var du med!♥
Här står vi efter 2 år tillsammans, vi har en galen katt och en lägenhet tillsammans och i inom en snar framtid vill jag ha en mini Niklas !
Jag älskar dig, Niklas. Dagen jag fann dig, fann jag livet igen!
Du har lovat att det ska va du och jag för alltid. Du håller det va?
 
Me and you.
Just us two!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0