02 juni.

Min vän Elin som jag känt sen 7an har fått sin andra skrutt så jag tog med mig Mollan och åkte dit på ett besök.
Mollan var nog ganska nöjd då hon tjata om "babyn" & Mimy hela resan.Köpte med mig ett par presenter till barnen, Amy fick en fin byxdress och Vincent fick en bamsebody och ett par blåa chinos och dom var så förbannat små! Haha.
Vi gick ner till Marcus(Elins sambo) syster och barnen lekte o deras lilla trädgård. Dom har en son och han hade mumin sandleksaker och Mollan vart super lycklig. ^^
Var en trevlig dag för en gångs skull!

Mollan åker tåg och tar kort på sig själv:)

Amy och Molly. Vincent, gullungen! Amy&Vincent, så himla mysiga. Jag hitta mitt egna namn! :D Trodde jag aldrig.När jag åkte och lämna Mollan stannade jag kvar ett tag och lekte med Alva, Molly & grannbarnen en stund så idag är jag öm i hela kroppen.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0