10 janauri.

Har lagt till nyårs bilderna nu! 



AAAH, jag kan inte sova. Hela den här veckan har jag inte kunnat somna. Och jag blir tokig på det. :(
På fredag kommer min Mollan hit iallafall! Längtar!
Johanna tar med 98 kläderna och hon får 92 kläderna för Saga växer så det knakar!
Hinner ju knappt med. :O Hon hade 86 i nästan ett helt år och nu har hon blivit 90 cm!
Hos mig har hon slutat helt med napp och hon går på pottan förutom på natten.
Slutat dricka ur pipmugg och äter som en riktigt stortjej!
Hon går mycket mer och sitter sällan i vagnen, hon orkar gå väldigt mycket för vara 2. :o

Saknar henne. :(

Bilden är från i somras då hon har både 86 i kläder, blöja och napp.
Att hon sluta med det så fort gör mig väldigt stolt.
Och av alla gånger hon vart hos mig har hon bara kissat i trosorna 3 gånger. På 5 månader ungfär. Stolt gudmor!

När hon skulle sluta med tutte så la jag henne i sängen och sa god natt och då sa hon: tutte!
Jag sa bara nej, du är en stor tjej du behöver inte den mer.
Då så la hon sig till rätta och sov. Tror nästan hon sover bättre utan den. Hon är ju så stor.

Åh, min lilla tjej. 
 
Sen har vi den här lilla skruttan!
Gud så liten hon var.
 
Och såklart min stora tjej!
Bilden är 1 år gammal bara men hon har förändrats mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0