06 januari.

I fredags beställde jag och karln en soffa, vart en u soffa som han ville ha.
Sen drog vi förbi city gross och jag köpte en ny potta( som jag ska ha i våran lägenhet ), barnmatset med smurfarna bara för Niklas skull. 
 
Och idag har jag änligen köpt en ny mobil. Karln hjäpte mig.
Min gamla gick sönder för ett tag sen så har haft Lindas ett tag. Men idag blev det en ny.
Xperia u :D
I like it. Har även köpt 2 par nya jeans, var väldigt sugen på att köpa nagellack med. Men får stå över det ett tag nu.
Flyttar ju om typ en månad och då blir det att lägga alla pengar på mat. Så köpt byxor som jag behövde iallafall.
Resten av dagen har vart skit rent ut sagt, vart ledsen mesta delen av kvällen. Så inte så roligt.
Och när jag är ledsen äter jag istället för att gråta men är väldigt snålt med sånt skit idag så vart inget.
Har kollat igenom andra avenyn säsong 2. Tänkte börja på säsong 3 men då kommer jag aldrig komma upp.
Klubba mig till sömns snälla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0