17 februari.

Nu har jag faktiskt vart duktig och tagit bilder av lägenheten!
Gjorde det igår men hade inte ork att lägga upp dom. Jag och sambon väntade även på besök som aldrig dök upp.
Sen hoppa jag i ett bad och myste ner mig i soffan med Simba och Niklas( eller ja, Niklas och jag låg på en varsin divan. Haha, vi brukar annars dela. ) och kollde på röjar Ralf!
Den var faktiskt skit bra och så underbar fantasi. Älskar såna filmer !
Men jag vart jävligt sugen på godis under hela filmen. Dom som sett filmen förstår. 
 
Jag kommer lägga upp bilderna imorgon för nu ska jag krypa ner bredvid Niklas och Simba som snott min plats!
Skulle kunna ta med datorn till sängen men vill inte störa Niklas med mitt knappande och så ska jag även läsa min älskade bok( Michael Connellys dödens stad. Min favorit bok och författare. )

Så natti natti. Puss.
 
Blir en bild på snygga Chris Hemsworth(mest känd som Thor) !
 
Ps. hoppas du försvinner för gott, ditt jävla as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0