15 februari.

Jag suger. Haha, har inte tagit bilderna på lägenheten än.  
Gör det imorgon om jag hinner. 

Ska gå och lägga mig nu tänkte bara slänga upp ett litet logginlägg såhär en tråkig fredagskväll.
Är väl inte på bästa humöret precis.
Och finns inte ett skit att kolla på inte för att jag är så sugen på att se något men ändå. 
Jobbigt sånt där.

Kollade igenom mina videosar på facebook och jag skratta så jag tjöt.
Fy fan vad konstiga saker man gjort, men ångrar ingenting. För både dom bra och dåliga sakerna har format mig till den jag är idag. 
Och minnerna lever vidare. Människor kan ta mycket ifrån en. Men minnerna kan dom aldrig ta. 
Dom kommer alltid finna hos mig. 
Om 10 år kanske jag tittar på dom där filmerna och skrattar och minns på allt roligt vi gjort.
Gamla vänner, nya vänner, vänner jag inte mött än.
 
Ta vara på varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0