11 februari.

 
 Nu har jag vart sådär dålig på att uppdatera igen.
Mitt liv som Skänningebo och sambo har börjat! Och jag trivs faktiskt riktigt bra. 
Har bott här i 8 dagar men känns som jag bott här i flera månader. Känner mig så hemma.
Trodde jag skulle ha jätte svårt att anpassa mig men icke. 
 
Idag är jag första gången jag är ensam i lägenheten(förutom Simba då, kommer till honom)
Än så länge är jag dö uttråkad ändå är klockan bara 13:44. Så när karln kommer hem vid halv kommer jag hoppa på honom. Hahaha.
Så ni är all välkommna att hälsa på och roa mig! :D
 
Tänkte fotografera hela lägenheten idag och lägga upp lit bilder.
Dock så har vi fortfarande lite dåligt med tavlor så några väggar ser jätte tomma ut men vi lägger till några då och då.
Vill ha en eller två stoooooora canvas tavlor i vardagsrummet med karln och jag eller tigrar! ♥
Me love big cats long long time. Haha.
I köket saknas även gardiner och stolsdynor. Så ser lite tomt ut. Och även barnstolen ska målas.
Vi ville ha hissgardiner i köket men våra fönster var för stora.  Så det var lite synd.


Ni kan få en förhandstitt, har ett 3D kort eller va det är på mobilen jag kan slänga in. :)
Den är tagen med surfplattan så är inte bästa kvalite.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0