11 februari.

Uppdatera med lite bilder också.

Min snygga tjej!
 
 
 
Tog en tripp till Motala med Saga och mor min.
Och bönan var så snygg!


Haha, Yoda A.K.A Lady.

Det börjas i tid!

Stora tjejen ska köra vagen själv!
Ja, det är min vagn. Eller aa, Sagas då. :P





Sen till Simba.
Yes, vi har blivit med katt.
Jag har alltid haft djur hos mig, så jag ville ha en katt nu med annars skulle det bli för tomt.
Och i framtiden blir det nog en liten vovve med.

Simba är en 5årig maine coon hane som vart mobbad av andra katter och hundar i sitt förra hem( min kompis linda)
Så då tyckte även Niklas synd om honom så nu är han min bebis!
På första bilden så har han bara vart här i ca 15 minuter därför han ser lite vaktande ut.
Nu två dagar senare så ligger han och tar upp hela soffan och tar sin tass och puttar på mig när han vill att jag ska kela. Haha.

Och han har massor mjuka platser att sova på men han väljer helst att ligga UNDER sängen, haha.
Så får nog köpa en liten bädd och lägga där under. ^^
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0