10 december.

Jag önskar mig inget speciellt i år, förutom mina parfymer då ( britney spears midnight&fantasy).
Men annars är det nog inget, får se om det blir något roligt av tomten. ^^
Längtar till julafton iallafall så jag får använda min snygga långklänning! :D 
 
Jag själv är nästan klar med julklapparna.
Tänkte köpa en till Niklas och sen till Elins barn Amy&Vincent, sen är jag nog klar.
Måste även köpa 8 paket till julklappsspelet och det är nästan svårast, haha.
Får se vad jag hittar på.

På torsdag blir det att kolla på Mollys Lucia på dagis, lilla hönis börjar bli stor.
Själva Lucian ska va utomhus så vi får se om vi överlever kylan, haha.
På lördag ska jag hitta på något bus med barnen, lutar mot simhallen eller leos lekland.
Men det återstår att se!
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorgon!
Puss och godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0