26 juni.

Kan tänka mig att nästa alla, mest tjejer har sett " The last song " med Miley Cyrus och Liam Hemsworth i huvudrollerna.
Här är iallafall låten till filmen och den är ju så vacker!
Är inget stort fan av Miley men jag hatar även Madonna men även hon har haft bra låtar.
Älskar verkligen platsen vid vattnet med bryggan som både syns i filmen och i videon.
Så vackert! Får mig att tappa andan.


Tänk om livet kunde va så lätt att man mår dåligt i 10 minuter sen är allt bra och man lever lyckliga i alla sina dagar.
Vad lätta alla dagar skulle va. Vakna upp snygg som fasen och med ett leende på läpparna.
Ja, det skulle va livet det.
Nu vaknar jag med håret åt alla håll och humöret är inte att leka med.
Det vet min man, försöker att inte va så förbannat sur när jag vaknar men jag är ingen morgonmänniska, så det är lite svårt. ^^

Men det värsta jag vet är när folk väcker mig och sedan sätter sig i min datastol och stirrar på mig och pratar.
HALLÅ, stick från mitt rum och låt mig vakna utan ditt förbannade babbel!
Mitt morgonhumör blir inte precis bättre av det. ^^
Haha, så läs och lär. Speciellt mamma&Kornelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0