24 juni.

Jag har tappat det där med att festa och supa mig redlöst full.
Jag dricker någon/några gånger om året.
Är hellre hemma med familjen och myser, man kanske tar en cider eller något glas vin.
Undra om det beror på mitt beteende när jag var 13-17 ? ( När jag fyllde 18 dröjde det 7 månader innan jag gick till krogen, då har man tappat stinget. Haha )
Speciellt 13-14 då drack man varje dag på sommarlovet och man mådde ju aldrig riktigt bra psykiskt eller fysiskt att ha den livsstilen.
Och vart fan fick man alla jävla pengar ifrån ? Det är det jag mest undrar över! Haha.
När jag tänker tillbaka på dom tiderna så hade man jävligt kul. Finns många härliga minnen från både sena men ljusa sommardagar som mörka, kalla vinterkvällar.
Jag ångrar ingenting, för man lär sig alltid av sina misstag och mina misstag formar fortfarande vem jag är.
Lite flashbacks!
Ja, det är jag som försöker va porrig eller va fan jag håller på med ?:D
Det här nog bland den roligaste kvällen någonsin!
Fast vi betedde oss som småbarn och skrev överallt!
Vad firade vi?
Jo, lilla Jockes födelsedag! Moahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0