24 juni.

Skulle va lite duktig dagen innan midsommar och klippa gräset!
Så man skulle kunna gå, spela kubb o.s.v utan att tro att man är i en djungel.
Men det var någon som inte ville att jag skulle göra det, hittade inte rätt nyckel till pappas garage, fick inte i kontakten, snubblade 150 gånger över sladden, sladdjäveln åkte ur hela tiden.
Sen tillsist när jag började få kläm på allt kommer morsan springandes och då var jag tvungen att stänga av skiten igen.
Vad va det då?
Jo, Cosmo jäveln lekte med en orm! Snok som tur va, men lika äcklig ändå.
Jag är en extrem djurvän men har grym ormfobi men kunde inte låta han leka ihjäl den så blev att ta bort katten och skydda ormen, usch.
Sen kom mamma med en kratta och hink och sa att JAG skulle ta upp den! Jag vägra så vi stod och tjafsa ett tag.
Tanten vann :(


Här är den iallafall! Största snoken jag sätt i mitt liv.
Jag är bara dö lycklig över att det inte var en huggorm. För då hade nog inte kära Cosmo levt nu. Han är så sjuk av sig och har så dåligt immunförsvar att han förmodligen hade avlidit. :(
Och dumma Cosmo(orange) Svarta är Siri !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0