20 juni.

Idag var sista dagen för Alva att gå på dagis.
Till hösten börjar min stora tjej skolan!
Tiden går för fort! Jag minns henne som lilla knubbisen i blöja som kalla mig Kakko.
Det roligaste och sötaste minnet jag har med henne tänkte jag berätta nu.
Det var slutet av 2008, Alva var två år och jag, hon, Linda&Johanna var på busfabriken i Linköping.
När vi åkte hem så stannade Johanna på biltema och när hon sedan kom tillbaka till bilen sa hon:
- Gud vad det luktar prutt! Är det någon som har pruttat?
Goa Alva säger tillbaka:
- Kakko. Kakko fisit!
Och vi skratta så vi dog! Det var nog det roligaste jag hört!
Det var också den dagen min och Lindas vänskap börja :P
Hon följde med till busfabriken fast vi inte kände varandra, men ack så roligt vi hade!
Alva och jag.
6 dagar gammal.♥
Alva och jag.
6 år. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0