10 juni.

Jag, Johanna, älskling, Henke och Molly tog en tripp ner till Ullared!
Efter 10-15 mil extra( jävla gpser. )så kom vi fram. Med sovande rumpor och redo att shoppa!
Två fulla bilar blev det och 1813 kronor fattigare!
Och resan hem var så jävla jobbig för både ben och rumpa.
Herregud, hade så ont i benen när jag kom hem att jag trodde att någon hade sparkat på dom.
blev 3 handdukar.
3 påslakan set ( ett till spjälsängen )
2 pyjamasar till Saga.
3 par kalsonger till pappa.
7 par strumpor till pappa.
1 bh till mig.
2 tröjor till mig.
6 glas.
4 matlådor.
Present till älskling.
Present till Fia.
2 hundmatskålar.
2 kattkoppel.
1 dra på lakan.
1 plattång till greta.
3 nappar.
3 trosor till mig.
strumpbyxor.
Sen lite nödvändigheter som
Våtservetter.
Muffinsformar.
Plastpåsar.
Bakplåtspapper.
Trosskydd.
Haha, fem på morgonen är det inte så himla mycket folk ute om man säger så.
Det var verkligen kaos. Men bebis somna ändå!
Sen på hemvägen fick jag en bild av Johanna då Molly hade somnat med nappen i munnen!
Då är hon verkligen trött, för hon avskyr napp. ^^

Sen till något tråkigare.
VARFÖR, VARFÖR OCH VARFÖR BLIR FOLK SÅ ELAKA PÅ ULLARED!
Jag förstår det inte. Hon knuffas och har sig.
En kärringen körde t.o.m in en kundvagn i Niklas rygg. Hur jävla snällt är det?
Vad är det för sätt? Och när jag gick med barnvagen knuffades dom och skulle fram.
Dom hade inte en tanke på att dom kunde skada Molly när dom kör som idioter med sina kundvagnar?!
Fy fan säger jag bara!
Kärringarna är värst. Dom som har vart med längst i livet borde väl fatta? Stanna hemma för i helvete säger jag!

STOR FET DISS TILL ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0