05 juni.

Några saker ni kanske inte visste om mig! :)
• Jag älskar nagellack och byter nästan varje dag.
• Jag tycker inte om att festa.
• Jag längtar efter att bli mamma.
• Jag har fobi för att sova i lakan andra människor legat/suttit i.
• Jag är tokgalen i melon.
• Jag älskar Erik Hassles musik.
• Min favorit färger är blå,svart och röd.
• Jag har 5 stora systrar.
• Jag vet hur mitt dröm bröllopsklänning ser ut.
• Jag avskyr min kropp.
• Jag har långa tår.
• Jag är 1.68 och gröna ögon.
• Jag gillar inte att sova borta.
• Jag är nog världens största djurvän.
• Jag älskar att baka.
• Jag älskar hajar( vithajar är min favorit ), tycker det är världens mest fascinerande djuret.
• Jag vill dyka med hajar.
• Jag ÄLSKAR glass, skulle kunna leva på det!
• Jag avskyr vanilj.
• Min favorit blomma är ros.
• Jag blir livrädd om jag blir överraskad ( tex: tar tag i mig fort ).
• Jag är rädd för skogen.
• Ända sen jag var liten har jag har "problem" med sömnen.
• Jag är livrädd att min mamma ska dö.
• Jag HATAR, jag upprepar jga HATAR hello kitty!
• Jag är löjligt kär i barnfilmer.
• Jag tycker det är kul att fotografera men hatar att bli fotograferad
• Jag är inte rädd för vad folk ska tycka om mig men ändå är jag det.
• Jag gillar inte att va ensam för är rädd att jag ska förbli det.
• Jag är rädd för att bli kär.



Niklas - Nej, jag ångrar inte att jag blev kär i dig.
Du är det bästa som har hänt mig och jag är rädd att du inte ska känna samma sak för mig.
Jag älskar dig, bullen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0