02 juni.

Ja, jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera!
Men tänkte köra bildbomb medans min man är iväg och är chaffis!
Valborg.
Påväg till godegårdsmarknad och en ballong är väldigt intressant!
jag älskar er !
Hon sover alltid konstigt när hon är med moster!
Moster har en trötthetseffekt på bebis. Hon somnar alltid hos mig.
Eller så är jag väldigt tråkig :(
HÄRLIGA SOMMAR!
Kornelia fyllde 18 år!
haha, var bara tvungen för minen är så söt!
Promenad i varamon med mitt hjärta!
Saga ville hoppa med Cosmo men det ville inte Cosmo! Haha :)
Klaga inte på att kläderna inte matchar för det var faktiskt morgon så hon hade bara morgonmys kläder :D
Inte så otäck att lägga sig bredvid henne och sova om man säger så.
Min syster har tur!
Dricker ur sugrör för blotta livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0