29 juli.

Jag vet. Är rutten på att uppdatera. Men har vart sol dom senaste dagarna så då måste man ju passa på.
Var på stranden i onsdags och brände upp hela ryggen. Och jag förstår nu varför alla gnäller så när dom bränt sig.
För det var premiär för mig och det vill jag aldrig mer va med om. När Niklas smörjde in kändes det som knivar på ryggen.
Men Saga hade så roligt så då vart det nästan värt det. 
Och vi var rena rama gänget. 
08orna kom ner i tisdags så vi var 12 personer. Då känner jag mig som hemma! När vi är stora familjen.
Men saknades ju 3 systrar och våra föräldrar så vi var inte alla!
Mindre roligt var att min kamera gick sönder. :( kan inte precis ta med systemkameran överallt så det gjorde mig riktigt ledsen. 
Blir att samla ihop en slant så jag kan köpa en ny.

Saga fattade tycke för Janne direkt när hon träffade honom och kallade honom för killen.
- Killen blomma.
- Killen hungrig. 
- Killen bada. 

haha, goa barn.
Och i torsdags åkte mamma och pappa ner till Västervik så jag och Niklas fick ta hand om huset.
Och alla djur. Men det gick bra. vi överlevde. ;)
Fick 2 vinglas när dom kom hem och Saga fick ett par ubersöta foppatofflor! 
Uppdaterar lite senare med mer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0