17 juli.

Jag är orolig varje dag att du ska lämna mig.
Jag ligger vaken på natten och undrar om det är på riktigt, om du ljuger för mig och om du verkligen älskar mig.
Om du är vart du säger att du är. 
Jag litar på dig. Men jag är så osäker. Efter allt man vart med om så blir det så.
Jag vill inte bli krossad igen. Jag blev lämnad av min första kärlek, han betydde så mycket.
Men jag vill inte förlora min stora kärlek, du. Du är verkligen allt för mig. Du betyder allt.
Förlorar jag dig, förlora jag mig själv.
Du får mig att lysa, du får mig att skratta, du får mig att må bra.
Jag kanske inte "mår bra" hela dagen, men jag mår bra en del av varje dag för att du är min.
Din närvaro får mig att skrika inombords av lycka. 
Du är min finaste skatt. Jag kommer aldrig lämna dig.
Och jag hoppas att jag får vakna upp bredvid dig varje dag resten av mitt liv! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0