10 juli.

Jag är en riktigt nattmänniska jag.
Började städa vid 22 och vart klar för inte så länge sen och sedan duschade jag.
Känns underbart att duscha när man vet att man verkligen har storstädat!
T.o.m fönstrerna blev tvättade! Haha, tror jag måste börja göra "viktiga" saker på dagarna istället.

Idag har jag inte gjort ett skit. Har bara regnat så man kunde ju inte va ute.
Imorgon,eller senare idag blir det ju ska jag nog baka.
Ska baka allt jag kommer på!
Ska nog testa på något bröd som ser lite smarrigt ut. Återkommer med det och så får vi se hur det går!:)
 


Om 2 dagar firar jag och min fina prins 13 månader tillsammans.
Och det här har vart det bästa året någonsin. Jag älskar dig så otroligt mycket, Niklas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0