11 januari.

Jag har inget liv :D

Du och en bästa vän.
Du som fotograf.
Du som liten.
En dag du minns.
En konstig bild.
En fin bild.
En bild som väcker känslor.
En plats du saknar.
Någon du litar på.
Någon du saknar.
Någon du älskar.
Någon som betyder mycket.
Någon som ger din insperation.
Någon du tycker om.
Något som är viktigt för dig.
Dig själv nyligen.
Dig själv skrattande.
Dig själv.
Den du senast fick sms av.
Den du alltid har roligt med.
Den sista bilden på mottagna filer.

Du och en bästa vän.

Du som fotograf.
Du som liten.
jag är tjocka bebisen ^^
En dag du minns.
hahahahaha, omg.
2008 in my heart!
En konstig bild.

En fin bild.
Alltid älskat den här bilden på Alva.
Man ser verkligen hur underbar ungen är!
En bild som väcker känslor.
någon jag är väldigt svag för är barn och djur i nörd. 
Så väljer att lägga upp en bild på "PETA" och "UNICEF".

En plats du saknar.
Grekland.
Någon du litar på.
min vackra fia.

Någon du saknar.

Någon du älskar.

Någon som betyder mycket.
min finaste bissing!

Någon som ger din insperation.

Någon du tycker om.
du kommer alltid va min bästa vän. 
Våran tid var oslagbar.

Något som är viktigt för dig.
familjen♥

Dig själv nyligen.

Dig själv skrattande.
Jag har ingen bild på mig när jag skrattar.
Så får bli en video. Jag är den med björn borg skor.
Dig själv.

Den du senast fick sms av.
Mr M.

Den du alltid har roligt med.

Liiiiiiindish♥
Den sista bilden på mottagna filer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0