24 februari.

Jag känner att jag är väldigt annorlunda mot alla andra i min ålder(jag fyller 20).
Dom springer ute ofta och dricker.. Jag själv, jag ser inget nöje i det. Jag kan göra det typ 3 gånger på år, om inte mindre.
Jag skulle hellre ha barn och familj och va hemma och mysa.
Men barn får vänta, tills ekonomin och bostad kommer krypandes. :( Känns långt dit, men får hålla ut!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller hur? ^^
Ville bara säga det! 

Idag(fredag) ska jag,Fia&hjärtat till syster Johanna och hjälpa henne göra cupcakes inför dopet.
50 jävla stycken ska vi göra! Galet.
Nettan&Greta ska även hjälpa till som tur va!
Herregud, annars skulle vi ju få sitta till dödagar!
Kan tänka mig att Niklas & Henke kommer bosätta sig i soffan och snacka om mobiler, star wars, bilar o.s.v som vanligt. ;)
Medans vi kvinnor tar hand om barnen och bakar!
Molly i onsdags. Trötta tjejen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0