16 december.

Idag är sista avsnittet av The walking dead ( jag har dock fuskat för orkade inte vänta, haha. ) innan det blir säsongsuppehåll till februari.
Och jag blir gaaaaaalen på det. För det är min favorit serie(älskar zombies) och vill bara ha mer och mer och mer och mer och mer. Ja, ni fattar.
Men så måste man vänta 2 månader. Skit tv. 

Och om Daryl dör, då hoppar jag ut genom fönstret. Han är verkligen min favorit så då blir jag galen!
Räcker med att Lori och T-dog dog(och sen alla andra utom Shane). HAHA, så fult det vart, dog och dog. Två helt olika ord men som stavas likadant. Och att Andrea är koko i nöten.
Men Merle och guvenören kan gärna kola vippen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det finns ett Walking Dead dator spel också! :D skit kul!

Svar: har sett det men har inte riktigt orkat kolla upp det närmare ;)
Karolina.

2013-01-29 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0