07 december.

Ja, det är faktiskt så att jag och min karl ska flytta ihop.1 februari sker flytten.
Och det är så att jag har bott i samma hus hela mitt liv.
Men efter 20 år så kommer jag bli Skänninge bo. Är väldigt nervös men ska bli kul faktiskt.
Ny stad, nytt folk, nya möjligheter. Jag hoppas det blir bra och att jag kommer trivas. Det jag inte ser framemot är mer pedlande.
Har ju jobbet, vännerna och familjen i Motala/Borensberg/Linköping. Skulle vart lättare och bo i Motala.
Men ingen av oss är så förtjust i Motala. Man får göra det bästa av saken.
Niklas kommer nog få höra väldigt mycket när jag kommer hem sur och trött på pedlandet. Haha. 
Love you ♥


Ser fram emot att bygga upp "vårat". Och det kommer bara vara vårat.
Inga tjatiga föräldrar eller syskon.( ni är alltid välkommna på besök ;) )
Utan bara vårat, Niklas och Karolinas.
Det ser jag fram emot !
Du är det finaste jag mött och det finaste jag har. 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0