07 december.

ååååh, kom på att jag har haft min raring i 4 år idag!
Har inte ångrat den en sekund fast det inte är något stort. Och tar man ut den så är det ju över eller vad man ska säga.
Men jag älskar att ha den där. Har testat att ta ut den men fick lite smärre panik och satte tillbaka den lika snabbt igen.
Kommer nog dröja ett tag innan jag tar ut den. Har inga planera på det iallafall.
Och så förlorar jag 500 om jag tar ut den först, haha. Ett vad jag och Jocke gjorde. Piercade oss samtidigt.
 
Jag samma dag. 



Jocke samma dag.

den är där inne, haha.
Har den mest där. Är så van att han den där så "leker" inte med den.
Bara om jag är grymt uttråkad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0