21 augusti.

Jag vet. Är dålig på att uppdatera men har ingen inspiration för tillfället.
Hade min prinsessa här från fredag till måndag. Så underbart att ha henne hos mig.
Vi var hos Niklas bror och hans familj, Minnea fyllde 2 och Saga var så avundsjuk på att hon fick öppna presenter så hon stod bredvid och titta på, haha. Men hon har haft sin två års dag och snart är det ju faktiskt jul( tiden går så fort).
Så då får hon öppna presenter. Och vem vet, kanske det blir någon present innan bara för att det är så mysigt att se henne så glad(A)
 
Och så har vi vart hos Johanna och lekt med Alva och Molly.Och i lördags var vi även på stan med dom.
Köpte en ny jacka till Saga. För det behövs ibland i detta jäkla land. Och vad det regnade. Niklas fick ta Saga i famnen och springa ut från Maxi för att vi inte skulle bli dygnsura. Usch, trött jag blir på vädret.
I söndags kom även dom till oss och då var det lite bättre väder ,så vi gick ner till stranden så dom fick leka i lekparken där.
 
Och i måndags var det dags att skjusa hem skruttan, blir genast så tyst i bilen när man sätter sig igen.
Ingen som sitter och bluddrar i baksätet och ingen som sjunger. Blir lika ledsen varje gång. 
Men tröstar mig med att vi ses igen.♥
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0