21 augusti.

Har lite bilder och filmer att lägga upp så tar och gör det!
Har videofyme men det funkar inte att lägga upp mina mobil filmer det så skit youtube får duga!:)




 
Från när vi var i vätterviksbadet&vadstena, en tjej var trött efter det!^^ 
 

men sen vart hon pigg och glad igen här med Alva&Alicia.

Alva i peruk ^^

Tog med tjejerna ut till en lekpark. Vart mest äppelätande ^^

Vet att hon ser ut som en tönt i solhatten men glömde hennes hemma så hon fick låna en av Molly.




Molly njuter medans Nettan rensar mellan hennes tår ^^

Saga gillar Barbie, Alva lika så :)

Busig 20-åring stod i äppelträdet och väntade på att skrämma sina systrar!
Fast gud straffade mig fort, Mojje stod på en gren över mig och skrämde mig!:(

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0