30 maj.

Satana va trött jag är idag. Galet.

Har iallfall hjälpt mamma att handla idag. Fick även en ny jacka och 2 filmer. :)
Såg boog and elliot 2 nyss och ska kolla på den andra snart.
Den hette "The house on the left", hoppas fan den är läskig och bra annars blir jag ledsen. :(
Någon som har sett den och vet om den är bra? Eller måste jag ta reda på det själv? Haha.
Påtal om den nya jackan. Vart fan la jag den?! xD Smart Karro, smart.

Imorgon blir det först skola sen va med bästa Linda! Mys mys.

Men nu är jag så förbannat trött så ska lägga mig i sängen och kolla på filmen.
Just det, visst börjar bloggen komma igång igen?:D Stolt över mig själv.

Puss puss!

Min kommentar(a) Och klaga inte på mitt barnsliga namn, det är gammalt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0