29 maj.

Tänkte komma igång med bloggen lite sakta. :)

Idag var det morsdag så systrarna kom hit förutom 08an. Men vi hade mysigt iaf. :D
Haha, det finns nog ingen familj som har sjukare humor än Lundgren. xD

jag och kornelia xD

nettan&natta.

gänget, johannas bebis mage börjar synas :D

alva&jag.
jag älskar dig, baby!




20 maj.
dom enda bilderna från min födelsedag är 2 kassa bilder på en full Gajje. :D
men kul som fan hade vi. :) Jag körde bowling för första gången i mitt liv. :D
Och jag låg fan etta ett bra tag. :D yaay, stolt (a)
tack för alltY



 

 Sen kommer lite bilder från ett par andra dagar. :)
 texas&stella.
 
 

min dumma jävla granne. Synd att dom inte låste in aset och slängde bort nyckeln.
 
ajith
 
 gudmors hjärta
 
 
 
 gud vad jag älskar er två!
 
 
pappa hilden&mamma johansson ^^
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0