19 maj.

Det är inte så att det är dags att uppdatera?
Haha, tror nog det. :)

För det första har jag inte haft någon lust och för det andra så har jag inte haft en dator.
Pga att min jävla hårddisk gick sönder. Men nu har man en ny dator med windows sju och nya msn.
Och jag har bara en sak att säga om det. HATAR DET! -.-


Pappa räddade bilderna från min gamla dator så har inte så många bilder på den här en för han har inte lagt över dom.
Men har lite nya som jag ska visa. :)

Så vad har hänt då?
Jo, valborg sög dase. Värsta valborgen någonsin. Blir nog krogen nästa år.
Alva har hunnit fylla 5, Kornelia 17 & Linus 13. Och jag fyller 19 imorgon.^^ Läskigt och lite segt. ^^
Just det, min fin fina guddotter har även hunnit bli 11 månader! Sluta växa nu, busunge!

Träffade även en saknad Tess och ett stycke Tony häromveckan. Fasen så länge sen det var man såg dom.
Tror det är 4 år sen jag&Tony träffades sist. Förutom på "festen" då. ^^

Mer då?
Va fan har jag gjort? haha, lite svårt att komma ihåg.
Men kommer lite bilder istället :)

 Alva&Saga.
 
 
 
 
Mina brudar.
Kornelia, Amanda, Isabelle&Sofia.
 

Kommentarer
Postat av: Michael

Grattis på namnsdagen Karolina! Hoppas att du har haft en bra dag:)

2011-05-20 @ 17:41:48
Postat av: amanda

hur går det med uppdateringen!!!??? blir så besviken :(((( hahahah <3

2011-05-23 @ 20:48:10
URL: http://goranssonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0