26 februari.

Slapp dag.
Men på kvällen blev det genast mycket roligare.
Jag, Amanda, Fia&Kornelia satt på "chatroulette" och fånade oss.
Det var några små pojkar som sa att dom ville se en mage eller fler. Och jag stod i mitten så man såg min mage men inte mitt ansikte och så hade jag på mig stora mjukisbyxor och min arme tröja.
Då sa någon att man ser ju hennes i mitten och dom bara "hennes".
JAG BARA WTF?! JAG ÄR TJEJ. -.- Fan va sur jag blev då. Usch -.-

Sen kom Peder och hämtade oss.
Vi åkte runt och så. Och sen gick vi brudar in på donken och köpte cheese! Jag fick värsta söta påsen.
Haha, och Amanda bara:
- " vad säger jag om jag bara vill ha ost på min cheese? "  xD
Så söt.

Vi åkte runt ännu mera, haha. Vi har inget liv jag vet. :) Men Motalas folk gör så när man inte har något bättre för sig.
Runt 3-4 åkte vi hem. Alltid trevligt att träffa Peder och att få umgås med mina tjejer. :)

Kommentarer
Postat av: amanda

men jag visste väl inte vad man skulle säga(a)

du är för go gumman<3 puss och kram och nyp i stjärten!

2011-03-01 @ 20:53:01
URL: http://goranssonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0