12 mars.

Idag var det så att jag åkte in till stan med Natta. Vi hämtade ut mitt halsband och sedan kollade vi runt lite och fikade.
Sen kom Nettan. Och vi gick runt lite mer och sedan tog vi en tripp till godis huset och jag ska få be om att tala om att Natta trampa i hundskit. xD Haha, jag och Nettan dog lite då. ^^
Och ja, ingen är nog flummigare än systrarna Lundgren tillsammans. ^^
Fasen va vi skratta och höll på. xD

Sen gick jag till Ekön och var med Linda, Saga&Gajje.  Och jag ska säga att mina fötter var precis mos!
Haha, shit alltså. Inga bra promenad skor jag har ^^

Vad gjorde vi hos Gajje? Hmm, jag minns inte. Haha. xD
Jag tror det var den här dagen då jag var barnvakt igen medans dom handlade och vi kollade på toy story 3.
Ja, det måste fan vart det. :o Haha, lite mongo skrivning men skit samma. :D
Jag och Saga satt o lekte & kollade som sagt på toy story 3.
Sen kom dom tillbaka och då satte vi oss i köket. :)
Sedan film igen och sen kom även Peder. :) Och hans jävla tjocka huvud sne k******e min mobil!
Satana.
Och när jag skulle gå ut till bussen fick jag springa som en idiot för att hinna med den så när jag skulle ringa min mamma och säga att hon skulle hämta mig vid bussen hosta jag som en galning och kunde knappt prata och andas. xD
Träffade även bebis Pierre på bussen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0