10 mars.

Var i skolan sen drog jag, Kornelia&Amanda och käkade pizza och gick en stund på stan.
Sen mötte jag upp Linda, Gajje&Saga. Och vi gick till viet thai för dom skulle äta.
Gajjes mamma var även där. :P
Jag klädde av Saga och sen hade jag henne i knät en stund sen gick hon till sin farmor och sedan satte Linda henne i stolen och hon bara:
- Du luktar Karro.
Saga:
- usch.
Haha, vi höll på att dö. xD

När dom ätit gick vi ner på stan och kollade runt lite sen gick vi hem till Gajje.
Precis när vi kommit in i lägenheten så kommer Linda på att dom skulle handla. xD
Så jag var barnvakt medans dom gick o handlade.

Sen kollade vi på Trassel och sen kom Peder.
Tack Peder


Kornelia&Amanda.
 
 Saga.
 
Hon tittar på mig som jag vore dum i huvudet ^^
 
 Linda med Gajjes militär väska. ^^
 
 Gajje peppar Linda att springa. ^^
 
 Nu blir det en bild bomb med Saga. ^^
 
 
 
 
 
 
Saga&jag.
 

Hon chillar galet på min mage ^^

 

 Haha, när jag kom hem gjorde jag en stor fail. (a)
 Texas har en leksak som ser ut som en amerikansk fotboll.
 Och dom som har träffat den lille vet hur galen han är i den.
 Så jag skulle leka apport med honom som alltid.
 Då råka jag kasta den lite för högt så bollen träffa lampan och ramla ner. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0