1 mars.

Mötet gick bra.
Ska börja skolan igen på måndag(7 mars). Och jag är så grymt nervös över att jag inte ska klara det.
Men jag måste, måste, måste!
Får be mina vänner att peppa mig, för jag kommer aldrig att klara det annars.

Efter mötet mötte jag upp syon och sökte till program.
Ja, jag är 92a och skulle tagit studenten i år, men jag är mongo och seg.

Iallafall, eftet mötet satte jag mig och läste min bok och väntade på att Lindas möte skulle bli klart.
Och jag ska berätta att mina lärare blev glad över att se mig! T.o.m Marcus(inte min lärare) blev nästan glad.
Men han retade mig, som vanligt. -.- Den jäveln.

När Lindas möte var klart drog vi o hämtade Saga. Åkte till stan och chillade galet.
Haha, en dag med Linda kan inte va tråkig. Så är det bara! Me love you, girl.

När jag kom hem fick jag chockade nyheter, haha. Jävlar va chockad jag blev, men glad med. :)

Saga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0