27 juni.

Blev visst inte så mycket uppdaterat. Haha.
Men här kommer en lite uppdatering. :)
Min midsommar var väl sådär. Är sjuk så det är inte allra roligaste att festa då. Så åkte hem runt halv elva, snälla Tony skjusa hem mig (:
Sen kom älskling till mig. Blev mys med honom. Så jävla underbart att sova bredvid honom! Åhh, saknar honom.
Han har vart här hela helgen, så har blivit en mys helg. Riktigt skönt, men är fortfarande inte frisk. Mår så jävla illa-.-

Nettan, Lasse, Linus&Stella var även här idag. Mys Stellis följde mig upp till vägen när älsklings pappa skulle hämta honom. Då hade jag henne i famnen och när vi gick neråt så la hon huvudet på min axel och titta på honom, typ som hon tänkte; " va fan ska du? ". Haha, tänkte samma sak. :(

Sen drog Greta&Fia med mig till östen sen blev det film mys. Haha, älskar wrong turn 3. :D

Nu borde jag väl lägga mig, men ska ladda upp lite bilder först.

Och den stora frågan är ju, va fan händer i veckan? Om jag är frisk vill säga. :o
Ska sova hos älskling på torsdag iaf, frisk som sjuk :* you and me!

Jag&Bells.


Greta&Bells.

Greta.



Och en liten bild på hur jag såg ut när jag var klar. :)
Ny färgat hår btw. :) Är inte riktigt nöjd, men men.


Kommentarer
Postat av: bajafia:-D

Du vet redan vad som händer i veckan:-D. Tisdag stan sen hassla, onsdag um, torsdag stan o sen niikeboy!:-D. Sen är du helt fri måndag o efter torsdag! Då får du göra precis vad du vill:-D. Hahaha

2011-06-27 @ 01:01:08
Postat av: Elin Josefsson

Ditt hår vart jätte fint. :) puss <3

2011-06-27 @ 12:32:05
URL: http://elinyasmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0