19 juni.

Nu är jag äntligen tillbaka!
Blev lite senare bloggning än vad jag tänkt men har haft älskling här hela helgen så bara myst med honom!
Underbaaaaaart säger jag bara.

Sen i lördags firade vi tidig midsommar med. :) För alla jobbar på riktiga midsommar så då valde vi denna helg istället. Alltid lika mysigt att umgås med familjen!

Så nu kommer bilderna från Studenten, Västervik, "midsommar" och bara allmäna bilder på hjärtat. :)

Världens finaste Jonte tog studenten! :)


Johan.

Jonte.

Oliver&Tarmen längst till vänster.


Linus.

Jonte längst till höger.

Tarmen&flomp.

Henke var dj på någon vagn. ^^

Jonte försökte lyfta upp Kornelia på vagnen. xD


mums.

Marcus&Linus.xD
Världens tråkigaste studenten som inte hade mössan på sig. -.-

Bells&Fia.

älskling&jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0