19 juni.

Lite onödig fakta.

Visste ni att jag är allergisk mot nötter, tomater, pollen&kanske honungsmelon?
Att jag älskar havet och vatten överhuvudtaget?
Att jag vill gifta mig på en strand?
Att jag är galen i stjärnor och stjärnhimlen?
Att jag älskar pussar?
Att jag är rädd för att bli lämnad ensam?
Att jag gillar inte att gråta framför folk?
Att min mamma är det viktigaste i mitt liv?
Att jag har 5 storasystrar?
Att jag känner mig meningslös när jag inte hjälper till med något?
Att jag vill jobba i Afrika?
Att jag har fobi för skogar, spindlar&ormar?
Att min största dröm är att få barn?
Att jag inte gillar att folk pratar om mina bröst?
Att jag har väldigt stora komplex för min kropp och hatar att visa mig i bikini?
Att jag får nästan lite panik när jag inte har nagellack på mig?
Att jag avskyr mina tår?
Att jag väldigt sällan är pigg?
Att jag drömmer mycket om döden?
Att jag älskar nästan alla djur?
Att jag är fascinerad av hajar&tigrar?
Att jag inte kan va utan musik?
Att jag har glasögon egentligen?
Att jag är ständigt orolig för min nära att dom ska dö?
Att jag hatar amulanser och sjukhus?
Att jag älskar att baka men gillar inte att äta det jag bakar?
Att jag inte tycker om att äta?

Att jag har svårt att sova bort?
Att när jag låg på sjukhus kände jag mig totalt övergiven?
Att jag hatar att gråta men gör det nästan jämt?
Att jag sällan blir arg men kan ofta bli sur eller irriterad?

Haha, blev kanske lite mycket men nu vet ni kanske lite mer om mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0