19 juni.

På fredagen åkte jag in till Motala och mötte upp Linda vid vetrinärstationen på väster. Hon var där med Wilma.
Sen drog vi till hennes mamma och vidare till stan. Då kom Gajje med min mysiga busunge! Hade saknat dom så jävla mycket att det gjorde ont.
Sen kom hjärtat mitt och vi drog hem till Gajje. Va där en stund och bara myste. Kändes så skönt att träffa alla 4 samtidigt!
Ska fan aldrig mer åka bort! :o haha.

Nu kommer bilder från den tidiga midsommaren :)
Kornelia, Natta, Linus&älskling.
 
Alva.
 
världens finaste systerdöttrar!

Stellis mellis&Diina miina.


 ge mig lite av energin tack!

 haha, söta vi är.
Jag ser ju såååå lycklig ut. ^^
 
Alicia.
 
Nettan.
 
mamma♥
 
 
Från idag.

 mys med älskling!
 
 
sen kom stellis mellis och joinade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0