3 juli.

Jag har aldrig riktigt förstått det här med kärlek.
Jag har vart med om att den jag trodde var min största kärlek aldrig ville se mig ledsen, ändå var det han som gjorde mig ledsen tillslut.
Jag har vart med om att älska någon så mycket att det kändes som hjärtat skulle spricka.
Jag har hört många gånger att "han" aldrig skulle såra mig eller aldrig lämna mig. Båda sakerna hände samtidigt.

Hur kan man säga till en person att man älskar den mest av allt när man lämnar den efter bara ett tag man sagt det?
Hela världen är en mytoman.


Nu har jag iallfall hittat min glädje igen. En glädje jag hoppas kommer stanna hos mig.
Du är verkligen min förevigt. Man kan inte annat än bli glad av dig.
Ditt gulliga skratt som får en att rysa av glädje. Din omtänksamhet som får en att bli rädd att det är en dröm.
För ingen kan va så underbar som du.
Du är perfekt, älskling.
You and me.


Kommentarer
Postat av: Wictoria Persbrandt

Glad att du har hittat kärlek igen :)

2011-07-16 @ 19:23:41
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0