18 juli.

Nu blir det lite blandade bilder (:
 
 Stella.

 Plocka, plocka körsbär.

 Mysan.

Annette tyckte inte dom var goda. xD

Lasse.

Kotten.


Kornelia&jag.

Jag med bläckfisk hår.

Fia, Kornelia&mongo jag.


Kornelia.

Kornelia&Fia.



"- Tur att jag var snabb med handen annars hade det kommit på byxorna.
- Ja, det är du som ska ha den i munnen"
" - Ja, det gick ju fort att äta upp glassen. Eller aa, jsut det. Halva ligger ju på marken.
- Nae, den har smält.
- Men det är ju fortfarande halva!
- Inte om jag torkar upp lite! "

Välkommen hem, Greta!

Visst skulle jag va sexig i rött hår? Klaga inte på retard bilden.

Puff puff.


Jag&Bells.



Jag.


Adam.

Andreas.

Emil, Adam, Calle&Andreas.



Adam, Andreas, Bells&Timmy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0