9 januari.

Syster, Lasse&Stella kom på besök idag. :)
Stella Bella är så mysig.
Jag satt på huk och klappade henne. Då från ingenstans. Hoppar hon upp i knät på mig. ^^
Men efter ett tag förstod vi varför. Hon når ju inte upp till grinden men det gjorde hon då.
Så hon la upp båda tassarna på grinden och huvudet. Hon var så grymt söt.
Men man förstår ju att hon fjäskar. ^^
 
Första gången jag träffa Stella.
 

 I övrigt har det vart en riktig slapp dag.
 Mest kollat film och så.
 Myste även med Texas. 
 Jag längtar tills sommaren då jag kan raka av honom den fula pälsen.
Men just nu behöver han den ju så då får man försöka hålla den snygg. Men rätt svårt.
 Matte älskar dig! ♥
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0